Kubrik5734 bizimde 18 gündür gecemyen isalimiz var Dr karaciğer enzimleri ne bakti yüksek çıktı eger bebeğin bireye alerjisi varsa karaciğer enzimleri yükselir o zmada isal olur bu baktır derim bizim süt ve süt ürünleri ve yumurta ya karşı cikti emzirdigim için süt yoluyla bebege geciyormus artık yemiyorum enzimleri düşmüşmeye baslamis. Dr sık sık emzir dedi ve bi damla verdi onu kullandım 2 gün ama gecmedi şimdi 2 güne bir kaka yapıyor oda isal .