Poyrazc teşekkür ederim 🙏 evet lis ve hemoroid ameliyatı oldum. Ameliyat olduğum gece ağrı makinası bağlandı çok şükür ki dayanılmayacak bi acı olmadı, ameliyat sonuçta biraz ağrı oldu. Ertesi gün saldılar , ilk tuvaletimi 2. Gün yaptım ama sıcak suda yaptım kas gevşesin diyen şükür ki önceki ağrılarım kadar olmadı ilaçlarla bi şekilde ağrım geçiyor. Ben kabız oldum ameliyattan sonra o yüzden yara iyileşmedi henüz doktorum bi iki haftaya daha rahatlayacaksın dedi bende sabırla bekliyorum .sıcak suya oturun mutlaka