Sevgili arkadaşlar lütfen beni yanlış anlamayın. İkiz bebeklerim var 15 aylıklar biri 10 kilo doktorumuz yaşına uygun göre iyi dedi fakat digeri 17 kiloya yaklaştı ikiside aynı şeyi aynı ölçüde yiyiyor doktorumuz kilolu olan için 3 yaş ile gidiyor dedi boyu 98cm bu arada gören herkez yok bu çocuk ilerde obez olur az yedir iyiligin için söylüyoruz felan diyor fakat cok yedirmiyorum zaten doktorda dikkat etmenizi söyledi ama nasıl edicegimizi söylemedi varmı bebegine diyet uygulayan veya şunu yediriyorum hem tok tutuyor hem kilo aldırmıyor dediginiz bir yiyecek vs. Bu arada diger bebeşim 10 kilo