Leyla_yaman94 Arkadaşlar kızım için tahıllı mama almak istiyorum. 7ay 5 günlük. Yaşadığım yerde hipp 5tahıllı mamayı bulamadım. Bu ikisinden hangisi güzel? Önerilerinize ihtiyacım var.
Ugggg Leyla_yaman94 hero bayb yigenime veriyo annesi yanlız sade olduğunda yutmuyomus tabi her bebek aynı değil içine bebe bisküvisi ezip öyle yedirebiliyor
Yusra34 Leyla_yaman94 İnternet alısverisi yaptıgınıZda hipp alın cunku ikiside şekerli maalesef. Heleki ben yanlıslıkşa bebelac almışım tadına bi baktım 1 bardak sütün içine atılmış 10 küp şeker gibi tadı vardı aşırı zararlı
Ugggg Leyla_yaman94 bı dene bakalım benimkinden büyük onun bebeği hep ona danisiyorum aldım yemedi içine bisküvi muz eziyorum anca öyle yutuyo demisti
Nurdann hero baby veriyorum bi kere hipp aldim begenmedi ben bile begenmedim hero baby sekerli gibi heralde o yuzden sevdi 2 3 günde bir veriyorum degisklik olsun die 😊