Suheda16 ilk evlendiğimde 6 ay yaşadım kabus gibiydi. Isteyken aksam olcak denicez olmucak diye düşünüp duruyordum. Doktora gittik önce muayene etti anatomik olarak bi sorun var mı diye hafif bi darlık var ama bu normal yani birlikteliği engel bsey yoktu dedi bizimle konuştu krem verdi parmaginla masaj yap dedi . Bununla gecmicegini biliyordum çünkü tamamen psikolojik bi olay . Ben kendimi kasmasam olucak zaten. Mesajların bi faydası olmadı tabi tekrar da doktora gitmedim. Tamamen kendi kafamda bitirdim bi kere oldu dedim okadar da korkulcak bsey değilmiş evet canım yandı ama dayanilmicak bsey değil. Kendimize boşu boşuna eziyet ediyoruz. Sonraları da ilişkide canim yanıyordu ama çok çok sonradan bi tik daha iyi oldu. Eşinin seni motive edip rahatlatmasi gerekiyor . Hala daha canim aciyor çoğu zaman ama dediğim gibi dayanilmicak şekilde değil. Tamamen beyinde bitirmek gerektiğine inaniyorum