Kizimi acile götrdum 9dan beri sıradayz 12.30da sıra geldi kızim kusuyordu ates ve grip kizima sıringayla surup verdiler kusmasini önlemek icin yarm saat brkleyin yarim saat sonra ayranla cubuk kraker verin dediler ama kizim hic kabul etmedi ve uyudu cocuk dogal olarak uyudu yorgunlktan ve doktor illa icirceksiniz daha çocuk 2yasnda degil biz gdyoruz dedik bize kagit imzaladi sizce bise olur mu