Mommqueen Merveliya1 eşim asla bağırmaz ve kızmaz çocukara hatta ben kızdgımda çok kızar bana sakın çocuklara kızma sesini yükseltme dıye
Merveliya1 Mommqueen bazen bende bağırıyorum ama gün içerisinde çok yorulduğumda bunaldığımda tabiki sonrasındada çok üzülüyorum bazı erkekler daha bi vicdanlı oluyor sanki benim eşim daha çok kendi ailesine ve ailesi kime üzülürse onlara karşı vicdanlıdır
Merveliya1 Beyzacoskunnn defalarca denedim dön artık eski haline diye ama hep samimiyetsizlikle karşılaşıyorum
Merveliya1 Beyzacoskunnn 😂😂😂😂 inanın bazen yaşamak istemiyorum Bazen Allaha dua ederken kendimi buluyorum ölmek için psikoljim alt üst oldu
Merveliya1 Beyzacoskunnn son zamanlarda da bana sevmesem çekilecek insan değilsin diyor bilmiyorum güzel bişey mi kötü bişey mi anlayamadım 🤨
Mommqueen Merveliya1 evet eşim çocuklara karşı aşırı merhametli asla yok demıyor bu da iyi bişey değil aslında çocuklar ya anneyi ya babayı birinin sözünü dinlemeli bebce ben şahsen bu kanıdayım bizimkiler baba herseye tamam okey dediği için benim sözümü dinler 😅
Merveliya1 Mommqueen evet bi de bu durum var tabiki birinin otoriter olması laxım ama ben hiç otoriter olamam çabuk kandırılırm😂
Beyzacoskunnn Merveliya1 bazen gerekiyor dediğim gibi dünyaya bir kez geliyoruz ve amacımız hizmet etmekten ibaret değil
Mommqueen Merveliya1 bende çabuk yumuşarım ama eşime göre bi tık daha iyiym hatta kızım şey dıyor amasan anne zaten sakinleşiyorsun hemen 🤣
Kubrik5734 Merveliya1 cnm 15 aylik cocuk artik bebeklikten cikmis ve kendisine kimin bagardigimi kimin sevdigini ayirt edebilecek zamandalar bunun seninle bir ilgisi yok tamamen babanin bebege verdigi hissiyatla alakasi var