Arkadaşlar bu hastalığım var mı bilmiyorum ama hamile olduğumdan beri sürekli içim de ölüm korkusu var hatta eşime bile mektup yazdığım olmuştu ölürsem diye ☹️ Sonra mesela durduk yere içim daralıyor kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum bacaklarım uyuşuyor ellerim felan vs kalp krizi geçirip ölçüme sanıyorum mesela gece ya bebeğim ölürse ya annem ölürse ya eşim ölürse mesela arabayla geziyoruz hemen eve gitmek istiyorum ya kaza yaparsak sizce psikolojik mi yoksa hastalık boyutun da mı bu derdi çeken arkadaşlar bi yardımcı olabilir mi 🥲 psikoloğa gidicem olmadı ölmezsem 🤣🤣