Kızlar yardım lütfen 29 ekimde 36 haftalıkkem sezeryanla doğum yaptm ve şuan yine hamileyim plansız istemsiz beklemiyordum böyle bişey bugün öğrendim 5 haftalık hamileymişim doktorum 2 senenönermiyoduk sezeryandan sonra dedi ama böyle bişey bende beklemyrdm eşim korunuyordu doktor riskli ddi doğumun. Ama belki kendi düşer bekleylm biraz ddi. Böyle bi durum yaşayan var mı daha önce sezeryan arası kısa olan çok korkuyorum.