51 günlük kızım doğduğundan beri sepet beşiğinde uyuyordu geceleri. 3 gündür yeni bir alıskanlık edindi sadece yanımda elimi tutarak uyuyor beşiğine koyduğum anda çığlık kıyamet ağlamalar ve asla uyumuyor yanımızda da yatıramam güvenli olmaz zaten şu anne yanı beşiklerden almadığıma sonradan çok pişman oldum bu uyku derdine ne yapıcam bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum anneler🙏