1anneekuzusu Oğlum 25 aylık ama bardaktan su içemiyor çay bardağıyla deniyorum arada ama dilini çıkarıyor bardağın içine bu zamana kadar hep pipetli sulukla içti ondan sanırım nasıl alıştırabiliri?
Aycan5454 1anneekuzusu benim kızım hem biberon hem de bardak tan içiyor sekiz aylık hatta bardak içmeyi daha çok seviyor küçük bardaklarda alıştırsanız küçük kahve yanı bardağı olabilir yada üzerinde resimli fiğürlü bardaklarla bekli ilgisini çeker
1anne1yavru 1anneekuzusu hep suluk ile verdiğiniz içindir bende kızıma hep bardakla verdim ilk suluğu verince içememişti sonra içmeyi başarınca yüzünde şaşkınlık ve mutluluk ifadesi çok tatlıydı 😂😂
Nehirr16 1anneekuzusu bütün cocuklarıma cay bardagında alıstırdım pipeti 1,5 yasında ögrendiler 😀6aylık oglum elimizde bardak görmesin hemen bagrıyor yani anne neye alıştırırsa öyle gidiyor alışır bardaga zamanla