Yclll valla bu yakınmak değil,çok konuşuyor napim. 3 yaşında her şeyi soruyor,merak ediyor. Her sorusuna cevap vermeye çalışıyorum. Degisik kelimeler kullanıyor cümle içinde. Tam öğrenme yaşı. Konuşması için hevesini asla kırmam,tam tersine sohbet ederiz beraber ama bu oğlumun gerçekten çok fazla konuştuğu gerçeğini değiştirmiyor. Arada oğlum sen bu kadar konuşmaktan yorulmuyormusun diye soruyorum hayiiiiiiiiiir dio 🤣🤣