Yclll 26 aylık bir oğlum var gerçekten o kadar çok konuşuyor ki bazen oğlum sus artık diyorum bütün gün başımı şişiriyo diyebilirim öğrendiği harflerden nesnelerden renkler sayılar herşeyi konuşuyor ben mi abartıyorum yoksa normal mi böyle olması özellikle dışarı çıktığımızda bildiği herşeyi gösterip söylüyor 😕
Yclll Elifim46 bi görseniz tüm gün arkamda uyansın hemen gelir o anda aklına ne gelirse anlatmaya çalışır akşam babası bi yerden sonra oğlum artık biraz sussan mı der fazlası da iyi değil cvp vermekten ben yoruluyorum 😵💫
ReisinKizi Yclll çocuk konuşmayı yeni öğrenmiş etrafı keşfediyor bi zahmet bırakın da konuşsun. Bunun için de burada dert yanılmaz ki ya
Yclll ReisinKizi dert değil hemen niye savunmaya geçtiniz ki normal bi durum mu diye soruyorum sizde cvp vermeseydiniz
3MelekAnnesi3 ReisinKizi bence evet cocugunuz cok iyi konusuyor süper harika dememiz için acılmıs Bi post yoksa cocugunun konusmasından bir anne neden rahatsız olup post acsın ki
pitircikkk Yclll darisi basima insallah. ilk ne zaman konuaya basladi? anlamli kelimeler ne zaman ortaya cikti
Yclll pitircikkk canım ben hep kartlar aldım sayılar renkler meyve sebze gösterirdim eşimin işi dolayısıyla ailemizle pek sık görüşemiyoruz uzakta olduğumuz için çocukta kimseyi görmeyince galiba ondan tek baba anne odunda ilgisini çekti galiba çoğu zaman eline kitap geçsin bildiği harfleri gösterirdi öylelikle başladı
Deletedmom5284 Ahahahsh çok tatlı yaa 🤣🤣🤣 kardeşimde hep abla bak koltuk abla bak meyve suyu abla bak araba bütün gün şişirirdi kafamızı yaaa 🤣
ReisinKizi Yclll normal bir durum olmasa bile çok güzel bir şey. Burda o kadar çok anne bebeğinin konuşmasını bekliyor ki. Böyle yakınır gibi yazmanız rahatsız etti. 🌿
Annesirintugceuzun Yclll Konuşana kadar “yeter ki konuşsun, başımı şişirsin” konuştuktan sonra “oğlum/kızım biraz sus artık, Allah rızası için” 😁🤷🏻♀️
Sevimliannee Yclll valla 5,5 yasında suan. 3 yasına dogru konusma terapistine basladık. Daha yeni düzeldi. Keske benim cocugumda zamanında konussaydı. Şükredin, ben 3-4 yasında söyleyecegi cümleleri yeni duyuyorum😭
sisemu Sevimliannee trde nelwr neler var.klnuşma terapisti mi? Almanyada once okula baslasın dediler sonra bakariz.