1anne1yavru dsp1s bi arkadaşımın kızı da 14 aylık yürütmüştü o cuma namazından çıkan birine birşey mi kestirmiş kızını götürmüş dü mü camiye hayal meyal hatırlıyorm ondan sonra yürütmüştü
inanozlem dsp1s benim bebeğimde 14 aylıkken yürüdü doktor 18 ayına kadar bekleyelim yürümezse getirirsin demişti
minikASLANIM dsp1s benim oğlum tam 14 aylikken yürüdü acele etmeyin eğer tutunarak yürüyorsa sıkıntı yok yürür elbet annesi
Pembebeyzmavi dsp1s benim kızımda 13 ay 10 günlük emekliyor turmanıyor sıralıyor herşeyi yapıyor ama yürümüyor
Balkupum2505 dsp1s 16 ayligiz yeni yürüdü yani tam anlamiyla yurumuyo bile denge kuramiyo merwk etmeyin yurur
Ebruli101 dsp1s 17.bucuk aylıkken yürüdü oğlum , doktor tutunarak yürüyorsa yani destekle sıkıntı yok demişti zaten bir haftaya kalmadan da yürümüştü 😊 Daha vakti var demek ki merak etmeyin