Herkese merhaba kızım 2 ay 7 günlük geçen pazartesiye kadar sadece anne sütüyle besleniyordu ve gelişimi çok çok iyiydi ama pazartesi günü birdenbire sütüm gitti o dolu dolu olan göğüsler hamur gibi oldu sağmaya çalıştım bir damla anca geliyordu ve kızım 5-6 saat emmemişti ağlıyordu uyumuyordu. Sıcak suyun altına girdim belki iner diye yok olmadı (bu arada günde en az 2,5 litre su içiyor, incir hurmayı atıştırmalıklarda eksik etmiyor, beslenmeme de dikkat ediyordum) ardından eşim bu kız aç böyle olmaz deyip gecenin 3’ünde eczaneye gittik şansımıza kızımız eczaneye giderken arabada uyuyakaldı sanırım yoruldu. Eczaneye gidip durumu anlattık ve bize sma mamayı verdi ardından size bir damla önerebilirim dedi ve o mucize damlayı verdi adı Bestlak günde üç kez 20 damla kullan dedi eve gider gitmez hemen suyun içine katıp içtim ve 1-2 saat içinde sütüm geri gelmişti o kadar mutlu oldum ki anlatamam bugün 3.gün oldu normalde tek göğsümden 50 ml sağabilirken bugün sağdığımda 100 ml sağıyorum sağdığımı buzluğa atıp depoluyorum. Emzirmek o kadar güzel ki bunu sütüm gidince anladım insan kendini çok yetersiz hissediyor Allah tüm annelere bol bol emzirmeyi nasip etsin. Bol sütlü günler hepimize 😍🤗🤗