Alparslanebru Kızlar benim doğumdan sonrA 43. Günüm ve hala adet kanaması şeklinde kırmıxı kanamam var ilk günden beri hiç kesilmedi sizce normal mi
Adaduygu Alparslanebru dogumdan sonra kontrole gittiyseniz normaldir benimde yaklasik 50 gun kadar surdu sonra 3 ay gelmedi
1anne1yavru Alparslanebru hiç 40 nızın çıkmasına doğru kesildi minkanamanız. Öyle olup 40 sonra Tekrar olursa 40 başı diyorlar yani bundan sonra düzenli adet göreceksiniz
Alparslanebru Adaduygu kontrole gittim herşey normal demişti doktorum normal doğumda daha fazla geliyor kanama diye düşünüp doktoruma tekrar sormadım ama 40 günü geçince acaba sorsam mı diye tredddüt ettim
Alparslanebru 1anne1yavru 32 den sonra bir iki gün kesildi bir kaç gün de simsiyah geldi daha sonra tekrar pembeleşmeye başladı
1anne1yavru Alparslanebru çok aşırı bir kanama yok ise normal adet sürenizi bekleyin derim. Yengem de sizin gibi olmuştu oradan biliyorum sonra her ay adet gördü ama ben doğumdan sonra 8 ay olmadım adet🤷♀️
Alparslanebru 1anne1yavru bana da lohusa kanaması sonrası adet oldum gibi geliyor normalde 5 gün sürer 1 hafta daha bekleyip doktora gitmeyi düşünüyorum eğer geçmezse