Dykdyk biopsi sonucuna göre karar veriliyor.
Çıkan sonra evreler var o evrelere göre karar veriliyor.
hemen kanser diyemeyiz ama mesela 1,2,3 evre var 3.ise kanserli hücreye en yakın demek.
rahim ağzına tıraşlama yapılıyor ve her sene kontrolleri var