Çok geçmiş olsun bende geçirdim yerimden kalkamıyordun 4 gün sonra kendime geldim inşallah kolaylıkla atlatırsın ateşim 39 bucuga kadar çıkıyordu zor bir dönem Allah sifanizi versin inşallah C vitamini aldırıp kullanın ben toparlanmıştım o ilaç sayesinde