Limonataa aynı bizde öyle ne kanguruda duruyo ne bebek arabasinda sanki agriyomus gibi bir yerleri ağlarken kusuyo bir yandan o derece ağlıyor yani gün içinde kucak istiyor tek bırakamıyorum salıncağı da insan ariyo yanına nereye götürsem pusetle götürüyorum illa al kucağına diyor uyuduğu vakit hemen işleri hallediyorum akşam daha çok huzursuz olup ağlıyor doktora kacinciya söylüyorum calpol ver diyo malmidir nedir bu doktorlar geri kafalı ataktan falan anlamiyolar atak vs diyorum kadın cevap bile vermiyo yüzüme bakıyor 🤣