Kızlar yardımınıza ihtiyacım var şimdi 1 ay 25 günlük bir bebeğim var kuvezde kaldığı icin mamaya alıştı meme + mama gidiyorduk ama artık memeyi tamamen kesti gibi gunde1 2 kez anca emiyor onuda meme ucunu tutup geriye doğru çekiyor ve bırakıyor lastik cekip birakir gibi yani mastit olduğum için sütüm azaldı saginca bile çok az geliyor elimle sıkınca 1 2 damla falan akiyor okadar bizde hep mama verdik böyle olunca ama 70 ml mama yetmedi bitince hemen ağlıyordu 80 verdik mama saati gelmeden çok kötü acıkıyor ağlama krizine giriyor ve mama verince susuyor şimdi 90 a çıkardım ve 2 saatte bir veriyordum ama 30ml iancaiciyor kalanı zorla ağzına sıkıyorum o derece annem de artık bu çocuğun saati değişmiş biraz geç ver dedi bende 2.30 saatte bir vermeye başladım ilk gün öyle içti bi şekilde ama dün geceden beri zorla içiyorum almıyor 30 u bile zor içiyor bazen hele 60 ml den sonra hepten bırakıyor biberinin uci ile oynuyor ağzında acaba çok mu veriyorum ama doymuyor du saati mi değiştirsem 3 saate bir mi versem bilemedim ne yapayım sizce akıl verin bana bu arada hipp marka mama kullaniyoruz