2bebislianni 2 haftadr inmeyen yürütmkle zorlandıgım şişlik kızardı iyice doktor mr sonucu perianal apse dedi yarın boşaltılcak içi siz oldunuzmu sonra nasıl oluyor birde ücreti ne kadar dı
Honeybee 2bebislianni eşim oldu. Genel anestezi ile boşaltıldı. Dikiş vs olmuyor acıda olmuyor sonrasında aynı gün eve dönüyorsunuz. Özelde oldu sigortası olduğu için ücretini bilmiyorum. Geçmiş olsun.
2bebislianni Bade28 özel de mi oldu anal fissür oldu mu peki illa olunuyomuş birde ne kadardı acaba bugun doktora sormayı unuttum