Bir tanesi haric hepsi agri yapti cektirdim gömülü dişim vardi sag altta dişçi dedi etini keseyim disinin tam cikmasini saglayim eger agrirsa komple cekeriz dedi tamam dedim eti kesti dis cikti rahatladi derken agri basladi riskli bir diş çekimi oldu sinirlere yakindi ağizda uyusukluk kalabilir demişti ama kalmaid sukur iyiyim yeni aldirdim bi hafta oluyo seninde çok agri olursa çektir kurtul öteki dislerine baski yapip agiz yapisini bozuyorlar