Belinay2407 Kızımın ayakları cok kucuk 17-18 giyiyor yürümeye başladı ayakkabı bulamıyorum var mı öneriniz?
Nehirr16 Belinay2407 polarisin var 18 numara yada ilk adımlarda oluyor flo magazasından bakabilirsin yada ebebek
Seyma55 Belinay2407 ilk adim ayakkabısı vicco almstm bnde 19 numarasi vardi cnim belki 18 de vardır bi bak istersen
Medusafer Belinay2407 bizde aynı sorunu yaşadık 19 numaralar çok büyük geliyordu sonra ayakkabı dünyasında bubba diye bir markanın 18 numara ayakkabısı çok güzel oldu onu aldik ve yürümeye başladıktan sonra kızımın ayağı inanılmaz hızlı büyüdü şuan 14 aylık ve gecen hafta viccodan 20 numara aldım onu giyiyor
[silindi] Belinay2407 vicco anka modeli hem rahat hem de dar kalıp biraz, 19 no bir deneyin bence olur.
Nursahmetyusufaras00 Avmler de ilk adim cocum ayakkabi mağazalar vr bence vicco mağazası iyi ilk ayagina uygun anatomik ortapedik numara bulursunjz .gorerek veya numara bulursunuz o şekilde alin derim istagram dq ayakkabı magaza önerileri cok