14 aylık kızım var anneler dün akşam babası bişeyler izletiyormuş sonra bi anda ağlayarak
yaıma geldi ne olduğunu anlayamadım.
[(
bunu izledikten sonra oldu dedi. Bugün tekrar denedim açtım baktım geçerken bu şarkıya üzüldü ve ağladı 😂 sizin bebeler de üzülüyor mü ? Yoksa benim kızım aşırı derecede yengeç Burcu mu 🤦🏻♀️