Kızlar bu akşam yemeğinde balık yedim pişmiş olarak aldım balık bayat değildi tazeydi ama çok sevdiğim için fazla yedim hamsi balığı 2 saaat sonra mide bulantısı karın ağrısı ve ishal olarak şikayetlerim başladı kusmadım ama WC’den çıkamadım şuan iyiyim balık zehirlenmesi mi yoksa fazla yendiğim için mi böyle oldum emin olamadım bebeğe bi zarar verir mi acaba fikri olan var mı