Usengeccanee Cheddar aynen canım daha iyi olur senin için ben bebek arabasını dahi izmirden nigdeye 16tlye gonderdiysem 🤣
Annekus Cheddar bu söylediğim arkamda eger anlasmalıysan anlamalı degilsen 2 desiye 35 kusür istiyorlar onu eklemeyi unutmuşum canım insanları dört bir koldan sömürme peşindeler
Nuduu Cheddar bende bir uygulamadan salincak almisdim oturdugum semte yakindi gidip elden aldim o yuzden indirim de yapmisdi 130 tl yazmisdi 100e verdi hemde görüp aldim guzel bir tesaduf oldu
Woody Cheddar öğrenirsin muhtemelen T ile başlayan uygulama mı? Diğer uygulamalarda kargo anlaşması var aslında. Keşke onlardan satsaydin
sokomel Cheddar yaa nasıl ya 200 tl altına kargo bedava olmuyor mu. ben de oradan bir şey satmak üzereyim komisyon yok diye o kadar çoksa öbür taraftan satayım😱
Portakal Cheddar bende beşik satın almıştım kargo 50 lira tutmuştu normalde ücretsiz görünüyordu karşı taraf beni arayıp yarı yariya bölüşmeyi teklif etti mecbur kabul ettim iki tarafta mağdur olmasın diye