Cheddar İyi geceler anneler Bana bilen acil cevap verirse sevinirim. Şimdi ücretsiz kargo uygulaması olan bi yerden ana kucağı sattım. Tabi büyük olduğu için kargo ücreti yansıtılıyormuş.tahmini ne kadar oluyo ve karşı taraf ödeyebiliyo mu?
Woody Cheddar karşı taraf ödeyeceğim der, odene asamasinda çok gelip kabul etmez ve kargo sana iade gelirse çift kargo parası alıyorlar. Sattığın satacagina pişman olursun
Deletedmom_49 Cheddar belli bir kota var diye biliyorum kuzum. Ben bebek bezi satmıştım o dediğin uygulamadan. Desibeli bilmiyordum halen daha bilmiyom gerçi😂 benden kesmislerdi 15 lira falan
Cheddar AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay bende okudum sık sorulan soruları ama kafam durdu gece olmuş bilmem kaç 😬
Cheddar Woody baştan öğrenebilirim değil mi ne kadar tutacağını🙄 hiç anlamıyorum kargo işlerinden 🙈 ona göre sorarım kabul ediyosan göndereyim diye
Woody Cheddar öğrenirsin muhtemelen T ile başlayan uygulama mı? Diğer uygulamalarda kargo anlaşması var aslında. Keşke onlardan satsaydin
Sarikuzumalp Cheddar o uygulamadan bende büyük bir şey almıştım. Daha sonra satıcı kargo şubesine gittiğinde bana mesaj attı 70 tl kargo ücreti çıkıyor bu durumda gönderemeyeceğim dedi. Bende tamam o zaman iptal edelim madem dedim. Sonra kargo şirketi satıcıya bi seferlik sizden 10 tl alalım kargo ücreti demiş o şekilde yollamıştı ☺️
Cheddar Sarikuzumalp oyy çokmuş ya🙄zaten ürünüm fiyatı o kadar. Bizim iş yatar 😶 olmadı elden teslim işini sorarım İstanbuldaymış o da
sevimlienerji Cheddar karşı ödemeli gönderirseniz karşı taraf öder. Zaten onlar size sorar ödeme nasıl olacak diye.ama ağırlık fazla olduğu için kargo ücreti yüksek çıkar
Sarikuzumalp Cheddar evet büyük ebatlı ürünlerde çok fazla alıyorlar gerçekten. Yakınsınızdır inşallah kargo sorunu olmadan daha iyi olur. Tabi siz yine bi sorun kargo şirketine belki indirim yaparlar
Cheddar Sarikuzumalp bakalım yarın eşim gidecek kargoya şirketle anlaşması olduğu için belki indirim yaparlar. Ay 2senedir duruyo öylece kurtulmak istiyorum artık 💆♀️
Sarikuzumalp Cheddar İnşallah yaparlar evde fazlalık olunca insana bi daral geliyor benimde ne var ne yok çıkarasım geliyor 😅
Deletedmom0099 Cheddar g ile başlayan uygulama mı? oranın net hesaplamasını biliyorum çünkü rakam söyleyebilirim
Deletedmom0099 Cheddar bana paketinizin enini, boyunu ve yüksekliğini yazarsanız hemmmen hesaplarım net şekilde 😘