Kızlar merhaba
3 ay 15 günlük oğlum var geceleri 1.5-2 saatte bir emmeye uyanıyordu doktorumuzla paylaştığımda bu aylarda 3-4 saatte bir uyanması gerektiğini doymamış olabileceğini söyledi bu yüzden gece bir öğün mama deneyelim dedi. Fakat gece uykusunda 120-130 cc mama içtiğinde bile 2-2.5 saat içinde tekrar emmeye uyanıyor sizce bunun sebebi alışkanlık mı yoksa cok mu emmek istiyor bebeğim böyle olanlr var mı? Oğlum 8de gece uykusuna yatıyor 12ye kadar dort saat uyanmadan uyuyor ama sonrasında hep en gec 2 saatte bir uyanıyor