Nilguny pogacayanakli_aylamm 18 aylıkken öğlen uykusunda uyutup ( ben sallayarak uyuttum ) çekildi bizde kafasına takılan bantlar çıkarılırken çok ağladı sadece uyandırıldığı için korkmuştu.
Ebruugurlu61 pogacayanakli_aylamm ilac veriyolar biraz 20dkka snra uyuyor ama sizinde uykusuz birakmaniz lazim bebeginizi gitmeden