gezgin_anne pazar alisverisini hala tane usulü yapıyorum. 5 domates 6 soğan,2 kabak gibi 😂 markette çalıştığım için indirim takip etmek kolay oluyor. Birde çok fazla stok yapma huyum var. Özellikle çamaşır deterjanı,bulaşık deterjanı,şampuan,duş jeli,diş macunu ve dış fırçası,sıvı yağ,çay. Gerçekten ev ekonomisinin en pahalı ürünleri bunlar. Her indirimde alırım. Esim kızar,Neden paranı boşa harcıyorsun die,erkek aklınla işime karışma derim.