Zeyzeyyyyy Kızlar kolum 1 haftadır şiş neden apse olmuş gibi dışardan bişi yok ama şiş ağrıyor neden geçmedi ilk kez aşı yan etki yaptı yarın sağlık ocağına sorucam ama normalmi
Zeyzeyyyyy Seldabi doğruda daha önceki tetenozlarda böyle olmamıştım 1 haftam dolucak hatta uzun sürdü bu şekilde olması 🥺