Tugce1234 Kızlar böyle bişey olur mu duyan yada yaşayan var mı benim oğlum 4 aylıkken emmeyi bıraktı sütüm bitti gelmiyodu şimdi 1 yaşında ve geçenlerde sütümün geldiğini farkettim, sağdım az bişey süt geldi hemen emzirmeyi denedim asla emmedi. Sizce sağsam çoğalır mı olur mu yani😂
121268 Benim bebeğim de 4 aylık hiç emmedi acaba bende tekrar denmesem gelirmi lütfen yardımcı olun napsam gelir süt
Tugce1234 121268 ben baya uğraşmıştım sütümün kesilmemesi için ama süt alerjisi çıkmıştı hiç bişey yiyemediğimden emziremiyodum ama bestlak damla kullanmıştım o arttırmıştı ve sağıp vermiştim şimdide öyle yapmayı düşünüyorum ama olur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️
ENA Ya ne güzel bir haber🤗 muhtemelen prolaktininizde artış olmuş, evlatlık alıp süt yapıcı hormonu yüksek olduğu için sütü gelen bile duydum. Neden olmasın. Bence sağın bol bol, verin bebeginize. anneliğin mucizeleri asla bitmez😍