Deletedmom221 Çok iyi anlıyorum sizi. Ben iki günde bir doktora götürüyordum oğlumu, herşeyi deniyorum hiç düzelme olmuyor kesin başka bir hastalığı var diye. En son doktorumuz dedi ki, sizin ilacınız zaman. Sabırlı olun, biliyorum zor ama yapacak hiçbir şey yok. Uyguladığınız şeylere de gelince şunu unutmayın, bir gün başka bir şey bir gün başka bir şey yaptığınızda etkisi olmuyor. Mesela günde üç defa aynı saatlerde gaz ilacını verin, siz günde 2-3 büyük kupa rezene+kimyon+kişniş için, akşamları aynı saatte sıcak banyo yaptırın,ardından masajını yapıp rahat kıyafetler giydirin, karnına ve ayaklarına sıcak havlu koyup emzirmeye başlayın, emzirirken de bir fön sesi açın; bence her gün aynı şekilde yaparsanız biraz olsun rahat edeceksiniz.