Bebeğimi ilk bir hafta mama ile besledim. O zamanlar diğer yöntemler az az beslediği ve bebeğim yorulup uyuduğu için karnı doymuyordu(not:sarılık olmadı)
yeterki karnı doysun diye biberona başladık. İlk bir haftadan sonra tamamen anne sütüne geçtik. Ama göğüslerim yara olduğu için çok emziremiyordum. Hastane tipi pompa kiralayıp sağıp verdim. Tommy tippi biberon kullandım. Az acıktığı zamanlar yine memeyi teklif ettim. Çünkü o zaman ağlamadı. Çok aç olursa ağlıyordu. 2 buçuk aylık olana kadar böyle devam ettik. Biberon sayısını azaltıp meme sayısını arttırdık. Memeyi bırakmaması için de meme ağzındayken kenardan şırınga ile süt bastım ağzına. O an için Eds temin etme şansım yoktu çünkü.