Arkadaşlar mrb kızım 8 aylık dişleri çok kaşınıyor bir yerde okumuştum diş jelleri ani bebek ölümlerine neden oluyomuş diye o yüzden bende bitkisel osanit minik diş toplarının iyi geldiğini öğrendim aranızda kullanan ve faydasını gören var mı lütfen yardımcı olur musunuz