8 aydır geçmeyen makat ağrım var doğumdan sonra oldu bugün ilk defa muayene oldum yırtık derin dedi 2 merhem verdi anestol ve locafen ikisini birlikte kullan dedi günde 2 kere oturma banyosu yaparak daha önce kullandığım kremlerdi bir faydası olacağını düşünmüyorum ama tekrar deneyeceğim geçmezse 2 ay sonra kontrole istedi ve tek çare ameliyat olur artık dedi kası keserek ameliyat yapıyorlarmış yaptıran ve eski haline dönen var mı ameliyat yaptıranlarda gaz kaçırma ve tuvaleti tutmamama gibi sıkıntılar da oluyormuş bundan bahsetti uzun sürüp de kurtulan var mı bu hastalıktan tek çare ameliyat mi