Zeynebakman Biberon yüzde yüz meme reddine sebep olur mu anneler? Her zaman biberon kullanmıyorum ama bazı durumlarda biberon kullanmak zorunda kalıyorum. Arada sırada biberon kullanmak meme reddine sebep olur mu yani?
Ozaymus-21 Zeynebakman kızım suan 6 aylık bastan beri meme+mama gidiyoruz. Ek gıdaya da basladık devreye kaşıkta girdi şükürr hiç red durumu yasamadım. Ama biberonu tomme tippe markalı anne gögsü gibi trendyoldan almıstımm
BabyAsiia Zeynebakman kullandığıniz biberon önemli ama %100 değil tabii ki. Philips avent kullandım meme reddi yaşadım
Zeynebakman BabyAsiia Aa oysaki philips avent anne memesine en yakın biberon diye biliyorum. Benimki wee baby.
BabyAsiia Zeynebakman bende öyle bilerek aldım ama yaşadım maalesef çok üzücü bir süreç umarım siz yaşamazsınız