Aselduru88 Fenty kızım kucağımdayken halıya ayağım takıldı eğer dusseydim kızımın üstüne düşecektim dengeyi korumak için bianda duvara kapaklandım dizim duvara girdi resmen
Fenty Aselduru88 Tekrar geçmiş olsun çok fazla hareket ettirmeyin eşiniz gelene kadar buz falan koyulur mu bilemedim, bir de ağrısı çoksa bi ağrı kesici için.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aselduru88 Kırık gibi duruyor ama. En fazla ağrı kesici içebilirsiniz doktora gitmeniz şart. Gidene kadar ne olursa olsun sopa gibi bir şey bağlayın bükmeyin ayağınızı düz yapın yani. Çok geçmiş olsun. Eşiniz gelemezmi hemen
Cascas19 Aselduru88 Canım çok geçmiş olsun acaba bağlarda falan mı bi kopukluk oldu ya eşin ne zaman gelecek?
Yazannesi1 Aselduru88 aayy kıyamam yaa bende gurbetteyim eşimde sizin eşiniz gibi evde olmaz. Çook üzüldüm valla inşallah kötü bir şey yoktur 😭 Allah yardımcınız olsun 😭 Bu gurbet çok zor çoook 🥲
uzaydabiryolcu Aselduru88 çok geçmiş olsun canım feci düşmüşsün ama direkmdoktorluk duruyor yanlış bir hamle olmaması açısından kıpırdatmadan çok hareket etmemen iyi olur
sedaaff96- Aselduru88 ambulansı arayabilirsiniz yada arayıp durumu anlatabilirsiniz belki sizi almaya gelirler baya kötü gözüküyor çünkü çok geçmiş olsun
EJDERYAA Aselduru88 içim gitti 😢 ambulansı arayın durumu anlatın kimsenin olmadığını söyleyin kesin gelirler . Sakın ihmal etmeyin inş kötü bişey yoktur
Serapo Aselduru88 geçmiş olsun canim ya ama o bacakla sallayabilir misin sağ sol sağ sol derken allah korusun 😳😳😳 ihmal etme git bence de kendi imkaninla
Aselduru88 Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim ambulans ile gittim kızımla bile hemşireler ilgilendi çapraz bağlarım kopmuş
3MelekAnnesi3 Aselduru88 cok gecmiş olsun iyiki gitmişsiniz ne tedavi önerdiler acaba Allah korusun basımıza gelirse aklımızda olsun 😔