haznes21 merhaba benim kızım 6 aylık su içmeyi çok seviyor su bağımlısı diyebilirim bazen karnını suyla doldurmasın diye elinden zorla alıyorum.. suya başlamadan önce wee beybinin 30 tl lik suluğunu aldık bizi baya idare etti başlarda akıtmadı ama bebeğim hareketlendie salladı vurmaya başladı vs artık akıtıyor ve kalite olarak yeterisz. bende level atlayıp nuk pipetli suluk aldım başlarda yapamaz sonra alışır dedik ama eline verdiğimiz gibi pipeti çekmeye başladı şaşdık doğrusu çünkü 12 aydan itibaren olan bi suluk. size nuk suluklarını önenerim pipetsiz olanlarda çok güzel asla akıtmıyor.