Bebekcik2406 EtiPetito dışı pembe büyük kutuda olan suya karıştırılıp içiliyor ben az bir kullanımda hemen fayda gördüm düzenli kullanımda saça kırışıklığa ve cilde ayrıca tırnaklara çok iyi geldiğini söylüyorlar, 1 kutu aldım sonrasında alamadm
Bebekcik2406 Gizemminkeremi yoo tadı çok kötü değil içilebilir bir aroması var ben karpuz çilek olandan almıştım fazla koklamadan içiyordum