Meyrakarsu34 Merhabalar oğlum 5 ay 6 günlük 2 hafta önce sünnet oldu 2 gündür çok kaşımaya çalışıyor bezini bağlayınca ağlıyor gün içinde de çok huysuz antibiyotiği bitti kremini kantaron yağını düzenli kullanıyorum iyileştiği için mi böyle acaba sizce
herseyguzelolacakk Meyrakarsu34 dikişleri kaynıyo olabilir. İyileşme sürecinde oluyor canım. Bizimkide aynısını yaptı. Ellemeye çalıştı sürekli. Sonra geçti şükür
incila Meyrakarsu34 bizim de öyle olmuştu. 10 günden sonra artık iyileşti derken dediğiniz gibi durumlar oldu. Annem bana dikişleri kuruyo(?) düşmeye başlayacak ondan demişti. Üç dört gün sürdü geçti sonra bu durum.