19052019 Yaaa çok sıcak hava kızım çok terliyor klima açsam içerisi çok soğuk olmadan kapıları da açsam hastalanır mı ya 4 ay 5 günlük korkuyorum hasta olur diye 😞 doğduğundan beri hasta etmedik çok şükür ama bu havada terleye terleye hasta olacak
Janss 19052019 Adana’nın sıcağı Mardin’i bile yaktı 😌 Bura da çok sıcak bugün . 24 derecede çalışıyor klima salonda , kapıdı açık ama yine de oraya sokmuyorum alışkın değil çünkü . 11 aylık 😖
Ozge_AyazEfee 19052019 elden ayaktan kesecek derecede bir sıcak var hemde 🤦♀️ hava direk bebeğinize vurmasın, odanın kapısını da hafif açık bırakırsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yazık bebelere 😔