Tuba Elizya17 bende iki oğlumla tatile gittiydim. Büyüğü 2 yaşındaydı küçüğü de 11 aylık😅 hepimiz keyif almıştık çocuklar beni baya şaşırttı hiç bi kere ağlayıp huysuzlaşmamıştı😳 iyi tatiller🌸
aylaamayorgun Elizya17 ben kımı 4 aylıkken gittim. Denizde yüzdüt Rül yıkayıp sıkı sıkı giydirip şemsiyenin altında uyutuyorduk. Denize sırayla giriyırduk. Çok güzeldi ♥️