Humeyra6554 merhaba doktor bana öğünde 1 çay bardağına kadar yiyebilir demişti. 6-9 ayları arasında günde toplam 2 çay bardağı diye okumuştum gerisi süt / mama olmalı. Ek gıda toplam beslenmenin % 30 unu oluşturmalıymış 9. Aya kadar. Bebeğinizin iştahı da önemli tabii. Bazen az yer bazen çok. Siz sınırlara çok fazla bağlanmadan bebeğinize bırakın derim.