Haticeergun 36 gün önce doğum yaptım. Kesi yerinde kırmızı küçük Bi sertlik var. Doktor dikişin dışarıya dogru kapandığını söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı o sertlik ve kırmızılık geciyor mu?