Birbebeginblogu Kızlar sleppy kullandım beğenmedim, primaya geçtim, onuda yetiştirmek zor 🤦🏻♀️ Çabuk bitiyor ve pahalı, herkesten ben bimdeki jenny willy bebek bezini duydum kulllanan varmı ?
2minosprenses Birbebeginblogu ben kulandim hic bir ise yaramaaz cöp a101 bezi cok iyi sızdirma pisik hicbiye yapmiyorr iki kizimada onu kulandim soffio parasina gore cok guzel ama sakin bimden aalma 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
senceumrumdam1 Birbebeginblogu kullandım çok güzel bi bez bi bez sızdırma yapmaması özellikle çok güzel ama benim kızçeyi pişik yaptığı için bırakmak zorunda kaldım. Belki size yarar bize yaramadı
LeylaMecnun 2 aylık kızıma 2 aydır kullanıyoruz, biz gayet memnunuz. Sleepy almıştım bir paket o pişik yaptı ama jenny willy yapmadı. Tavsiye ederim..
Baharyagmurux Birbebeginblogu önlem botanika kullaniyodum normalde bu sefer bulamadigim icin bimden aldim ama hic memnum degilim ve daha pahali bimin bezi onlem botanika daha uygundu ve daha guzeldi bunu begenmedim hic
Sarikuzumalp Birbebeginblogu doğduğundan beri hep canbebe kullandım çok memnunum ama bize yakın marketlerde canbebe yok acil almam gerekti jenny willy aldık o kadar mahvetti ki oğlumu 2 bez kullandım kabardı cildi su topladı bildiğiniz. Öylece bıraktım hemen.
Ealisya Birbebeginblogu ben kullandım ama kötü koku sebebiyle bıraktım baby turko kullanıyorum gayet memnunum hiç sızdırmadı 3 aydr .
Tombikdonerartikcokpahali Bwnde 1 aydır kullaniyorum. Molfix ve sleppy pisik yapti suan bu bez hic yapmadi cok memnunum 😊
Beyzamehmet A 1o1 e molfiks geliyor kampanyalı 120 li paket 4 numarasını alıyorum bim in kiyle aynı fiyata geliyor ikisinin arasında çok fazla kalite farkı var tartışılmaz diyebilirim stok yapıyorum geldiği zaman rahat ediyorum
Hotic Birbebeginblogu bimin bezinden almıştım oğluma denemek için. Bir paketi bitiremedim siz düşünün. Cok sertti dokusu. Daha güzel bezler var uygun olan.mesela a101 migros ya da e bebeğin kendi markası olan baby me.. şu an baby ne kullanıyorum memnunum.