1balkizannesi İyi geceler canlar kimler hangi bulaşık Makinesi ni kullanıyor hangisindan memnun bende almak istiyorum ama kararsız kaldım?😍😍😍
drn5410 1balkizannesi arçelik kullanıyorum memnu um 😌 servis açısında tercih ettim ve bilinen marka bizi yormaz dedim öyle de oldu 😌