Selma-aygun37 Kizlar iyi akşamlar bebegimin kafası sıcak gibi hissettim temassız Ateş ölçer var elimde ölçtüm alnı 36.6 ama karnı 37 çıktı normal midir
Badehandeyldz Selma-aygun37 benimkinde öyle hasta ama başı sıcak ateşi yok var gibi görünüyor 36,5 çıkıyor
Selma-aygun37 Badehandeyldz daha 38 günlük çok küçük ve ben çok tecrübesizim telaş yapıyorum ister istemez