Merhaba,üç buçuk aylık bir bebeğim var ve oturmuş bir uyku düzeni yok. Göğsümde süt içerken uyuyup kalıyor. Eğer uykusu geldiğinde beşiğe bırakırsam olan uykusu da dağılıyor. Ben mi acele ediyorum yoksa beceremiyor muyum anlamadım… Sizde durumlar nasıl?