Tubasel5 Saat aksam 6 dan sonra 8 e kadar asla uyutaniyorm. Deli gibi uykusu var ondan çok huzursuz . Ama asla uyumuyor çığlık çığlığa ağlıyor 10 gündür aynı saatlerde ağlamaya başlıyor. Gece de yaptı aynısı. Hep böyle mi olacak artık ya çok zor 😥😥
inci_34 Tubasel5 4. Ay atağı annesi sabret daha güzle günelr gelecek sakin ol nolursa olsun ona gülümse sev öp Kucapına al sana ihtiyacı var
Tubasel5 inci_34 herşeyi yapıyorum. Yok nutku olnuyor akşamları😥😥 o kadar uykusuzm o kadar bitkinin ki yemek yiyemedim. İnşallah gecicidir